Novo

Putovanje u Keniju

Stranice 1 -2 - 3

Polje je malo, ali vrlo divno, postoji čak i bazen s kutnom šipkom. Dolazimo do naših šatora koji su uronjeni u grmlje savane, o Bože, bolje ne razmišljajte o tome koja čudna bića mogu biti skrivena unutra ono grmlje koje okružuje čitav šatorski kamp! Ovo iskustvo, u najmanju ruku avanturističko, nedostajalo mi je, ali mislim da je bilo jedno od najljepših ikada proživljenih do sada. Jednostavno sam preko mjeseca, volim Afriku i ova izolirana i usamljena mjesta koja su u stanju da mi daju toliko vedrine !! Ponekad imam osjećaj da u prvom licu proživljavam peripetije likova nekih knjiga o Africi koje sam pročitao !!

Okupljeni cijelom grupom dolazimo do restorana na ručak i nakon nekog vremena opuštanja u bazenu vraćamo se našim životinjama. Čeka nas predivno iznenađenje! Napokon se moj san ostvario !!!!! Iz izvještaja CB Ambrose, lavica sa svojim lavom "raširena" na tlu! Više nisam u koži, konačno nakon 4 safarija Kralj je tu ispred mene!

Objavljivanje je dugo i nastavljam pucati, ali nesputano leže na zemlji razmaženi sunčevim zrakama, samo lavica na zvuk brojnih autobusa koji trče podiže glavu i osvrće se oko sebe. U određenom trenutku, ovdje se okreće s druge strane, a zatim ustaje i kreće prema poremećenom lavu koji ustaje i započinje razmjenu maženja.

Predivne su, a predstava je zaista uzbudljiva. Zadovoljni ostavljamo prostor drugima koji dolaze da uživaju u sceni i započinju obilazak u nadi da će vidjeti geparda. Još ćemo sresti slonove, zebre, trene, nojeve. Idemo do jezera da vidimo ima li sreće sa nilskim konjama, koje nismo mogli vidjeti na Tsavu, ali čini se da su i na Amboseliju na odmoru. Još jedan spektakl pruža pogled na ružičaste flaminge čija se slika odražava u vodama jezera!

Čak je i ovaj dan skoro gotov, ali Ambrogio nas kao i uvijek iznenadi sa specijalnim efektima, vraćamo se u kamp kad spazi prekrasnog lava u potpunom opuštanju, zakamufliranog među velike gromade i suho granje, zapravo se borim da ga prepoznam. Slučajno, zahvaljujući Ambroseu, lav ustaje, napravi nekoliko koraka i legne ispred nas kao da je znao da smo tu samo da svojim fotoaparatima ovjekovječimo njegovu prekrasnu figuru. Dva lava u jednom popodnevu, najbolji je poklon koji sam mogao dobiti od svoje voljene Kenije !!!!! Ozarena sam srećom !!!!

Po povratku u kamp, šećer koji je bio u drugom autobusu, odmah mi prilazi i pita me jesam li sretan što sam vidio kralja, znao je koliko ga želim vidjeti. Dogovaramo se za večeru i povlačimo se u svoje šatore za tuširanje i trenutak opuštanja. Šator je vrlo gostoljubiv, čak i sespartan; tu su svi komforti, toalet, umivaonik, tuš (s hladnom vodom) i udobni kreveti, naravno s mrežom protiv komaraca, koje se odmah pobrinem otvoriti kako ne bih pronašao neželjene goste u krevetu.

Pao je mrak i predstava je predivna, bezbroj blistavih zvijezda i prekrasan mjesec jedina su svjetla koja obasjavaju svuda uokolo. Imam osjećaj da sam na drugoj planeti i lijepo je osjećati se odvojeno od svega i svih, sama, sa svojim osjećajima, svojim osjećajima i svojim snovima. Nakon večere sjedimo oko vatre gdje ćemo prisustvovati jednoj od tradicionalnih Masai emisija.

Kasno je i u iščekivanju dugog povratnog putovanja sutra se povlačimo u svoje šatore. Volio bih da vrijeme stane, jako me rastužuje ideja da moram napustiti teren. Ležeći na svom udobnom krevetu, prije nego što sam zatvorio oči i prepustio se slatkim snovima, prisjećam se ovih dana provedenih u savani s divnim saputnicima s kojima sam s toliko radosti i sreće dijelio ovu divnu avanturu; Ambrogiu, mom vrlo privrženom i vjernom vozaču koji me je pratio i izdržao na svim safarijima i, naravno, Zuccheru, što je i ove godine bilo sjajno i još uvijek mi je dalo toliko emocija s ova tri dana safarija i prije svega mislim o tome kako sjajno je naše prijateljstvo od prvog dana kad sam ga upoznao: bio je avgust 2008. i izvan Vodenjaka prodavao sam svoj prvi safari !!!

Moj slatki san prekida zvuk budilice, jutro je i moramo "skinuti zavjese". Pred nama je dugo putovanje za povratak i konačno imamo čast imati Zucchero u našem kombiju. Idemo. Veo melankolije spušta se znojem, dok se s prozora u tišini posljednji put divim očaravajućem prizoru savane !! Za povratak će biti zaustavljanje na istom mjestu kao i putovanje prema vani i zaustavljanje za ručak koji ćemo napraviti u restoranu na putu koji vodi prema Mombasi.

Dolazimo u Watamu koji je sada kasno popodne, umorni smo od putovanja, ali umor nas nimalo ne teži, vrijedilo je i opet bih krenuo samo pri pomisli da proživim sve te divne trenutke !! Srijeda je jutro.

Danas nakon tri dana safarija, dan potpunog opuštanja uz more. Vrlo je rano, probudi me sms poruka, to je Zucchero, on me čeka na recepciji s lokalnim simom kojeg sam zamolio da dobije, a on mi je uvijek ljubazan i uslužan dolazio.

Poziva nas da pođemo s njim na Ocean Breeze i tako nas usred jutra pokupi i provodimo opuštajuće jutro na ovoj prelijepoj plaži gdje ćemo također upoznati Patrizia i Alessandru, naše safari pratitelje. Zucchereci vrlo lijepo uzima ležaljke i čak nam donosi kokosov orah da popijemo! Vraćamo se u Vodoliju na ručak i tamo provodimo ostatak dana.

U četvrtak popodne sa Cinzijom i Siriom, ostalim našim safari-suputnicima, idemo u Malindi u kupovinu. Ovom prilikom isprobat ću zabavno iskustvo "matatua", lokalnih minibusa koji djeluju kao taksi i mnogi ih obeshrabruju jer su opasni.

U početku sam bio malo neodlučan, ali na kraju sam se lijepo proveo, a srećom i kod nas nije bilo puno gužve jer se često nađemo naslagani jedan na drugi poput sardina. Silazimo blizu džamije Malindi i šetamo centralnom ulicom u kojoj se nalaze i svi noćni klubovi u modi, bacamo se u kupovinu koju su preporučili naši prijatelji koji su već bili tamo i zatim odlazimo do Karen Blixen na piće jer vrućina počinje da se osjeća. Vrijeme je da se vratimo jer kasni i više volimo da uzvratimo put opet uz svjetlo dana. Nastavljamo s matatuom koji je, čak i da nismo zakazali sastanak, isti kao i prva etapa, što me uvelike umiruje.

Stranice 1 -2 - 3

Bilješka
Ovaj članak podnio je naš čitatelj. Ako mislite da ovo krši autorska prava ili intelektualno vlasništvo ili autorska prava, odmah nas obavijestite pisanjem na [email protected] Hvala ti